Запитання та відповіді
Сплатити замовлення можна на сайті будь-яким зручним для вас способом: оплата банківською картоую онлайн, оплата за реквізитами IBAN, оформлення кредиту та розстрочки . Також можлива оплата готівкою при отриманні замовлення на відділеннях Нової Пошти
Будьте уважні! Спосіб оплати може бути недоступним для деяких видів доставки або регіону.
Так, можливо забрати ваше замовлення у Харкові.
Передбачено кілька варіантів доставки: доставка Новою Поштою на відділення або поштомат, кур'єрська доставка Новою Поштоя, самовивіз та доставка по місту нашим співробітником.
Ви можете обрати будь-який зручний для вас спосіб та вказати бажану дату доставки. Оплата розраховується автоматично при вказанні регіону та дати. Якщо ви хочете здійсниити доставку іншим способом , вам необхідно вказати це у коментарі до замовлення або повідомити це через колл-центр
Для більш точного розрахунку вартості доставки переходте на сайт перевізничка за посиланням https://novaposhta.ua/delivery
- товар не підійшов чи не сподобався;
- товар прийшов із браком, ушкодженнями чи не у повній комплектації;
- товар зламаний та не функціонує;
- доставили не той товар;
Ви можете повернути товар на відділення Нової Пошта за наш рахунок . Якщо виникли запитання, зверніться до менеджерів через онлайн-чат.
Зворотню доставку повернення сплачує компанія. Реквізити та інструкція для повернення або обміну додається до замовлення.
Товар підлягає поверненню або поверненню, якщо:
- немає слідів використання;
- зберігся товарний вигляд;
- не пошкоджено упакування;
- збереглися споживчі властивості товарів;
- ви повертаєте весь комплект.
Щоб повернути товар, в особистому кабінеті оформіть заяву на повернення через онлайн-форму. Якщо виникли запитання, ви можете звернутися до менеджерів через онлайн-чат.