Допомога
Гарантійний період – це термін, під час якого клієнт, виявивши нестачу товару, має право вимагати від продавця чи виробника вжити заходів щодо усунення дефекту. Продавець повинен усунути недоліки, якщо не буде доведено, що вони виникли через порушення покупцем правил експлуатації.
З якого момента починається гарантія?
- з дня доставки товара споживачеві;
Обслуговування по гарантії включає у себе:
- Усунення недоліків товара у власному сервисному центрі;
- обмін на аналогічний товар без доплати;
- обмін на схожий товар с доплатою;
- возврат товара и перерахування коштів на рахунок покупця.
Правила обміну та возврата товару:
Обмін та возврат продукції належної якості
Продавець гарантує, що покупець напротязі 14 днів з моменту придбання товару може відмовитись від товару належної якості, якщо:
- товар не надходив в експлуатацію та має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також є документи на придбання товару;
Обмін та возврат продукції неналежної якості
Якщо покупець виявив недоліки товару після його придбання, він може вимагати заміну продавця. Заміна має бути здійснена протягом 7 днів з дня пред'явлення вимоги. У разі, якщо буде призначено експертизу на відповідність товару зазначеним нормам, то обмін має бути здійснений протягом 14 днів.
Технічно складні товари неналежної якості замінюються товарами тієї ж марки або на аналогічний товар іншої марки з перерахунком вартості. Повернення здійснюється шляхом анулювання договору купівлі-продажу та повернення суми у розмірі вартості товару.Возврат денежных средств
Термін повернення коштів залежить від виду оплати, який спочатку обрав покупець.
При готівковому розрахунку повернення коштів складає касі пізніше через 10 днів після пред'явлення покупцем вимоги про повернення.
Зарахування вартості товару на картку клієнта, якщо використали безготівковий розрахунок, відбувається відразу після отримання вимоги від покупця.
При використанні електронних платіжних систем повернення здійснюється на електронний рахунок протягом 10 календарних днів.